Středa: 9.00 – 11.00 hod.
Červenec: 2. 7., 9. 7. a 16. 7. 2025
Srpen kromě 6. 8. 2025 každou středu
Dne 27. 8. 2025 úřední den i v odpoledních hodinách od 13–15 hod.
V ostatní dny škola pro veřejnost uzavřena.
Případné návštěvy možné objednat na tel. č. 382 214 805, 604 415 519.
Návod jak se připojit k VPN.
XXVI. ročník veletrhu pomaturitního a celoživotního vzdělávání Gaudeamus Brno pro Vás a Vaše studenty připravujeme v termínu 22. – 25. října 2019 na výstavišti v Brně.
Prioritou veletrhu je poskytnout studentům co nejvíce informací pro jejich životní rozhodnutí o volbě vysoké školy. Proto jsme pro studenty připravili celou škálu informačních zdrojů a poradenských služeb, které mohou na veletrhu využít:
Součástí veletrhu bude v letošním roce i prezentace možností uplatnění pro studenty v prestižních technologických firmách z Brna a celého Jihomoravského kraje.
Pro výchovné i kariérové poradce, třídní učitele a ostatní pedagogy připravujeme Pedagogické centrum, které nabídne program specializovaných přednášek a konzultací s odborníky z MŠMT ČR, Centra vzdělávání všem i největších českých univerzit. V pedagogickém centru pro Vás bude také připraveno pohodlné zázemí a občerstvení zdarma.
Informace o všech doprovodných programech i Pedagogickém centru najdete v přiloženém informačním bulletinu!
Nezapomeňte se před veletrhem registrovat na www.gaudeamus.cz a získat tak vstupenku zdarma. Registrovat se mohou i Vaši studenti, kteří získají slevu 33 % na vstupné a speciálního Průvodce budoucího vysokoškoláka.
Za organizační tým veletrhu Gaudeamus,
Pavel Mikula
Manažer veletrhu
Evropský veletrh pomaturitního vzdělávání Gaudeamus
MP-Soft, a.s
Příkop 4, 604 16 Brno
M: 777 278 051
T: 545 176 136
Copyright © 2018 - 2025 | SPŠ a VOŠ Písek &  
Vitalex Computers
- Tvorba školních webů
Struktura informací na stránkách byla vytvořena podle specifikace W3C HTML 5 a vizuálně naformátována kaskádovými styly (CSS 3) – vzhled stránek a jejich funkčnost jsou podřízeny možnostem handicapovaných uživatelů. Dodržení výše zmíněných norem by mělo zajistit správné zobrazení obsahu stránek ve většině používaných prohlížečů a na většině zobrazovacích zařízení.
Tyto webové stránky jsou částečně v souladu s EN 301 549 V2 1.2 a standardem WCAG 2.1 z důvodu nedostatečně přístupného obsahu anebo výjimek uvedených níže.
Na internetových stránkách jsou informace nabízeny i v podobě dokumentů formátu DOC, DOCX, XLS, XLSX a PDF, a to zejména z důvodů, že obsahují typografické prvky a formátování, které webový formát HTML nepodporuje, nebo jsou příliš velké, proto pak doporučujeme jejich stažení. Formáty DOC a PDF jsou také vhodnější pro tisk. K prohlížení těchto dokumentů je možné zdarma stáhnout Word Viewer a Acrobat Reader. V některých webových prohlížečích je integrována aplikace, jež slouží k prohlížení výše uvedených formátů dokumentů.
Redakční systém Univers CMS může při zpracování testu k „Prohlášení o přístupnosti“ vykazovat jisté chybové hlášky typu „Použití atributů ´alt´ na ´img´ elementech.
Pro vypracování prohlášení byl použit zákon č. 99/2019 Sb. a metodický pokyn MVČR k tomuto zákonu, normy EN 301 549 V2 1.2 a mezinárodně uznávaný standard Web Content Accessibility Guidelines – WCAG 2.1.